چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : رندی ارتون

www.fotebal.blogfa.com

حتما برید

 



دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 20:15 ::  نويسنده : رندی ارتون

در مسابقات جديد راو گروه نيكسس ديشب با ورود در رينگ مسابقه ي گرد كالي و ته ميز تهديد جدي را به جان سينا قهرمان سابق مدال WWE CHAMPIONS SHP دادلن.جان سينا هم جواب انهارا داد و با ورود و صحبت با انان كه انجام داد مجموعه ي نيكسس را بر انگيخت:سپس مدير WWE با ارسال ايميل به مدير راو خواستار ايجاد مسابقه بين مجموعه ي نيكسس يل (NXT) و گروهي كه جان سينا انرا جمع آوري كرده بود انجام بدهند .جان سينا هنگام ترك رينگ به مجموعه نيكسس گفت:گروهي كه با ان مسابقه داريد را ببينيد: 1:گرد كالي 2:كريس جريكو 3:ايدج 4:برت ته هيت من هارت 5: جان موريسن 6: 7: و بالا خره اين دو مجموعه كه قرار است روز دو شنبه باهم مقابله كنند مسابقه اي ديدني خواهد بود



یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : رندی ارتون

اسکار گوترز روبیو متولد 12 دسامبر 1974 در سن دیگو-کالیفرنیا نام همسر او آنجی و دارای یک پسر به نام دامینیک و یک دختر به نام آیلیاه هست. قد او 1 متر و 60 سانتیمتر و 63 کیلوگرم وزن داره.

او کچ حرفه ای رو در چند لیگ سطح پایین و سپس مکزیک ژاپن در سال 1989 شروع کرد.

در این مدت اون تونست عنوان های سبک وزن HHW ، عنوان اصلی لیگ MNW (مکزیک) ، عنوان تگ تیم WWA ، سبک وزن WWA سه بار ، عنوان اصلی بیگ MNT (مکزیک) را از آن خود کنه.

سپس به لیگ ECW رفت و بعد از فعالیت در اون جا سر انجام در سال 1996 به یکی از دو لیگ بزرگ اون زمان یعنی WCW راه پیدا کرد.

در ابتدای کارش در 16 جون اولین حضورش رو در گری امریکن بش انجام داد و در مقابل دین مالنکو شکست خورد و نتوانست عنوان سبک وزن رو از آن خود کنه. ولی در 8 جولای با شکست دین مالنکو در ماندی نایترو تونست برای اولین بار در WCW صاحب عنوان بشه.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

wwe
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wwe و آدرس hkrwwe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 8415
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content